Äntligen är det maj, men var är vårvärmen????

Är nu inne i maj men värmen håller sig borta idag har det varit både regn och snö. Längtar efter värmen.
Hade en härlig valborg tillsammans med min älskade. Är så vackert på Höga Kusten, längtar till helgen då jag far dit.Kommer att nu vara de flesta helger däruppe.
Har stickat klart två par lusevantar, kommer att gå åt till hösten då det är tänkt att jag skall åka på någon höstmarknad och även julmarknad så det är bara att hålla stickorna varma.
Är nu klar med min sjalar. Kommer bilder på Norrskenssjalen som är stickad i Fame trend och sedan en blå Citron som är stickad i teetee elegant och sist men inte minst lusevantarna som jag stickar i Drops Karisma.


Som ni ser så hinner jag sticka lite, skulle vilja hinna mera men vet inte var tiden tar vägen??????

Ha det så gott/Elsy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0