Tisdag förmiddag

Inne på andra arbetsdagen denna veckan, är nu bara drygt två veckor kvar på mitt gamla jobb, börjar det nya 1 mars ska bli kul att göra något annat.
Stickade klart andra ärmen på min älskades tröja igårkväll och har även gjort ca 45 cm på kroppen, började på en svart sjal och ett par sockor i Drops nya garn Drops Delight, helt underbart garn att sticka av blir ett par tunna fina sockor.
Hade vunnit en auktion på Trader, porslin, men då det kom igår så var två tallrikar sönder och även en såssnipa, säljaren hade paketerat mycket dåligt.Blev besviken.
Nej nu skall jag jobba vidare hoppas att jag på lunchen hinner till Erikshjälpen en sväng.
Ha det så gott Elsy

Kommentarer
Postat av: Dotra

Japp håller med att det var trist med traderavinsterna, men du vad cool Is tröja med älgarna blir! Ska virka lite nu är så glad att de fått in garnet igen ;o)

Ha det bäst mams!

Kram/Lena

2010-02-10 @ 14:10:12
URL: http://ettvitarehem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0