Nu gäller det att ta nya tag och komma igång med bloggandet igen.

Det är tt tag sedan jag skrev, men det har hänt mycket i mitt liv sedan sist som gjort att jag inte hunnit eller haft lust att blogga, men nu tar jag nya tag.
Detta har hänt, jag har köpt bli, jättekul, mamma blev sjuk och avled i slutet av november, jag har träffat min älskade, ska snart byta jobb, bytt boende har nu en egen lite stuga där jag i ett av rummen har vävstolen och hyllor med garn och tyger.Det är det stora som hänt, har även hänt en heldel små saker.
Jag har stickat en del, kommer inte ihåg allt men håller idag på och stickar en typ lusetröja med älgar till min älskade har börjat på ett sofföverdrag som jag stickar i dominorutor, har några flera andra arbeten på gång.
Här i Härnösand har det kommit massor med snö och det har varit minusgrader i 48 dagar om jag inte minns fel.
Har förskedat en sjalväv som jag skall sätta upp väntar på att få hjälp med att dra på den.
Till helgen ska jag till Östersund till min bästa vänninan så då blir det en del stickande.Vi ska även besöka några loppisar och en helt underbar garnaffär på Frösön.
Nu skall jag sticka några var och sedan blir dett att titta på Antikrundan.
Ha det så gott Elsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0