Den gångna helgen i Umeå

Haft en helt underbar helg i Umeå till sammans med min älskade. Vi har varit ute och promenerat i det underbara vintervädret. På lördagen var vi på Idunteatern och tittade på Sissela Kyle "Dina dagar är räknade" mycket rolig, skrattade mycket.Teatern var näranog fullsatt. Vi var även och fikade på ett ställe som heter Stationen, gott fika och inte så dyrt.
Har även hunnit med att sticka lite, hoppas att jag hinner lägga in några bilder i morgon.Inga garn inköp denna gång.
Nu är det bara 34 dagar kvar tills det att det bär iväg till Thailand, längtar efter värmen, efter allt snöande och den kyla som varit.
Om två veckor börjar jag mitt nya jobb, tycker att det blir skönt att slippa resorna, kan sedan promenera.
Mina barnabrn har varit in till mig en stund ikväll, är så mysigt då de kommer.Felicia fyller 8 år på fredag, hon kom och lämnade en önskelista.Samma dag fyller min äldsta dotter 37 år, oj vad tiden går fort.
Ha det så gott Elsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0