Äntligen Fredag

Nu är det fredag och jag skall åka till min älskade i Umeå, åker med buss kl 15:00.
Då jag varje dag åker bil mellan Härnösand och Sundsvall märkte jag imorse att det har börjat att ljusna på morgon, så skönt att det gå mot ljusare tider.Har ju varit så mycket snö och kyla, har nog inte varit plusgrader på snart 2 månader.Idag var det minus 17 grader.Nej nu får våren gärna börja göra sig tillkänna.
Nu är det bara drygt 5 veckor kvar innan jag och min yngsta dotter som är 23 år åker till Thailand, skall bli såååå roligt, är länge sedan bara hon och jag gjorde något tillsammans.
Med stickandet är det älgtröjan som gäller, jag har även börjat att sticka en svart sjal till en arbetskamrat.
Ha det så gott Elsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0