En skön helg

Har varit en mycket skön helg så vackert väder känns som att sommaren har kommit. Har varit ut och tagit en långpromenad i skogen varje dag, man mår så bra av att få andas i skogsluften. Kvällen är helt underbar det är 22 grader ute så det blir att gå ut på balkongen med en kopp tee och en stickning.
Har färdig ställt en tröja till min chefs man hankallar tröjan fiskartröja har gjort den i Drops Karisma blev mycket nöjd jagmed den.
Har även gjort klart en student flicka .

Nu väntar en ny arbetsvecka. vi har nu på jobbet gått in på sommar tid vilket gör att vi kan sluta 15:30 om man jobbat sin tid. Ha det så gott och njut av sommaren som gjort sig tillkänna denna helg./Elsy

Kommentarer
Postat av: Cina

vilken söt student :-)

2009-06-09 @ 11:04:42
URL: http://creadiem.bloggagratis.se
Postat av: Linus

Snygg fiskartröja, var kan man hitta det mönstret ?

2012-01-09 @ 23:19:28
Postat av: Gunilla Rosén

Hejsan! Du har gjort många fina grejer.
Har letat med ljus och lykta efter norska fiskartröjan ½ år, min son har önskad just den och hittar inget mönster, till slut fanns den på din sida. Var kan jag få tag i mönstret? En stickande värmlänska som också kommit igång med gaffelvirkning, helt såld på den tekniken.
Mvh Gunilla

2013-06-17 @ 17:59:13
Postat av: Gabriella

Fina handarbeten du gör!
Jag undrar också vart man kan få tag i beskrivningen till fiskartröjan? :)

2013-09-01 @ 22:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0