Tidig lördagmorgon idag åker vi till Klövsjö för en veckas ledighet.

Upp tidiget en lördagmorgon. Här i Sundsvall har solen nyss gått upp är en så vacker vårvinter morgon. Ska idag åka till Klövsjö för att vara tillsammans med min son och hans familj en vecka, ska bli så skönt.
Är en del att fixa innan vi kommer iväg, jag har mitt barnbarn Felicia hos mig hon kom i torsdags, så  vi ska möta upp hennes föräldrar och lillebror.Ska först ha tvättstugan kl 7 ska även hinna med att göra kåldolmar innan vi åker vi 10-11-tiden. Ska inhandla mat för en vecka också, men matlistan är skriven så det går fort att handla. Stickningarna följer narturligtvi med.
Igår kom det en överraskning med posten, min dotter i Örebro som tycker om att överraska hade skickat upp en Tilda ängel om hon gjort så vackert. Vad glad man blir då det bara dimper ner något så omtänksamt i posten TACK Lena.
Igårkväll var jag och Felicia och firade det persiska nyåret med några goda vänner, de hade även släkt från Iran på besök.
Var i torsdags till Maria Slettman, hon har en garnwebbutik här istan, blev Kauni till en mycket vacker tröja. En fröjd att få komma och se allt det vackra garnet hon hade./Elsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0