Gråmulen torsdagsmorgon

Igår kväll var det som vanligt Stickkafé alltid roligt att träffa kvinnor med samma intresse.Är bara kvinnor som kommer ni männ är också välkomna.
Har stickat klart en del sedan sist en kofta till min dotter i Örebro som jag skickade till henne tillsammans med en del småsaker som jag köpt på loppis till henne.Hon blev mycket glad.Har även gjort en studentpojke, sockor i falskaflätor och ett par fingervantar.Har börjat en del nytt två barn tröjor ett par sockor och en sjal.
Idag ska jag åka till Stockholm till min son och hans familj ska bli jättekul.Kommer att besöka en del garnbutiker få så om jag kan låta bli att köpa något???????????Både min sons sambo och deras son fyller år nu så det blir kalas.
betskamrat, Alanya är ett av mina favorit resemål./Elsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0