Segt med skrivandet

Är nu flera veckor sedan jag skrev sist.Har hänt mycket sedan dess. Jag har flyttat till Härnösand och måste säga att jag trivs som fisken i vattnet och det går bra att åka buss. Har en jättefin nästan nyrenoverad lägenhet med tillgång till en stor egen altan och en gemensam gräsmatta. Har jättesnälla grannar,kände dem sedan tidigare. De ställer upp mycket, tänk då Annelie bakat har hon kommit in med smakprov, har aldrig upplevet detta tidigare.
Även min son och hans familj har också flyttat till Härnösand och de är som sagt nära mig nu.Känns så gott.
PÅ stickfronten då har inte blivit så mycket nytt utan jag har monterat en del som legat. Har bloggat tre sjalar, monterat en barnlusetröja, skickat klart en vuxentröja och lite småsaker.Men ska nu ta nya tag och börja på några stickningar och några garnköp har det inte blivit på ett tag........
Igår kväll bakade jag två mjuka kakaor är länge sedan jag bakade blev riktigt gott och så finns det ju lite i frysen, bra att ha. Ha det så gott alla som läser min blogg Elsy

Kommentarer
Postat av: Ankan

Vad händer där uppe i Härnösand? Lite uppdatering sitter på sin plats ;) Bilder också kanske!

2009-08-03 @ 19:48:27
URL: http://annikaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0