Söndag kväll

Har varit en lugn och skön helg. Det har snöat en hel del vilket gjot att jag varit inne och handarbetat en del. Snön faller nu som lätta fjun mycket stämmningsfullt.
Har idag monterat och fästit trådar när kommer lite bilder på det som är klart.Förutom detta så har jag stickat ett klart ett par fingervantar till en arbetskamrats syster och en tummvante med lusemönster till min chef som förlagt den ena.Denna halsduk är stickad i mullbärssilke bliev så mjuk och skön, var inte riktigt så rolig att sticka som jag trodde då jag började med denDenna sjal är stickad i Kauni /Elsy

Kommentarer
Postat av: LenaS

de var fina bägge två men sjalen vara bara så himla läcker!

/Dotra

2009-01-25 @ 18:51:33
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0