Fredag morgon

Har snart gått en veckan sedan jag skriv sist, känner att jag måste skriva lite. På jobbet har det varit som vanligt upp och ner. Här är det ett mycket vackert vinterväder vit vacker snö och ett par grader kallt. Var i onsdagkväll ute och fikade med någon........mycket trevligt. Blev då inget stickafé, saknade dessa kvinnor.
Ja, på stickfronten då,har stickat en sjal i Kauni (bild kommer) har börjat på en del arbeten som ligger i soffan och tittar på mig och säger gör klart mig först, har även fått en del beställningar.
Igår skulle jag hämta garn hos Cina till en Lusetröja då jag kommer till henne är den färgen restnoterad.Skulle sedan köpa svart Alpaca till en beställd sjal, då var det svarta slut och kommer till leverantören vecka 6 så det är bara att vänta. Inte nog med detta då jag på kvällen sätter mig i soffan för att sticka på fingervantar i Step upptäcker jag ett fel på tumökningen så det var bara att repa upp.Slängde då vanten i soffan så den blev ledsen,lovade att han ska bli klar i helgen./Elsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0