Vintervit tisdagskväll

Känner att jag är lite dålig på att uppdatera bloggen men här kommer det lite av vad som hänt under veckan.
Onsdagkväll var det stickkafé det var som vanligt roligt. I fredagskväll hade jag goda vänner hos mig på middag, mycket trevlig. I helgen var det mycket kallt här i Sundsvall så då höll jag mig inne och stickade en del. Har inga färdiga alster att visa men det kommer, tycker att det nu ligger stickningar överallt.
I går kväll hade vi stickträff på jobbet alla är så duktiga och tänk de som inte stickat på mycket länge eller aldrig stickat har kommit gång, vi har mycket trevligt. Här kommer några blider på mina arbetskamrater då de är stickar.




Vi kommer att träffas framöver på måndagkvällar./Elsy

Kommentarer
Postat av: LenaS

Åh vad skojjigt!

Kramis/Dotra

2009-02-04 @ 12:56:14
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0