Dåligt samvete

Oj vad tiden går fort har gått mera änn en vecka sedan jag skriv sist ska försöka att skärpa till mig. Har sedan sista varit på två stickkafér och även haft en stickgrupp på jobbet superkul med dessa träffar.
Var i lördags till vävstugan med min bästa vännina hon vävde och jag stickade fanns ingen väv som var rolig. Ska på lördag 14/2 till Cinas garn på stickkafé, ska vli kul.
Hela helgen snöade det kom säker 30-40 ca snö och det har varit ordentligt kallt legat rund 20 grader nästan hela veckan, idag var det bara -10 grader. Är så kallt så min bil vill inte starta. Funderar nu på att göra mig av med den.
Har även stickat färdig  två sjalar och är snart klar med en tunika som en arbetskamrat skall ha, då den nästan var klar upptäckte jag att jag stickat med fel sticknummer på livet så det var bara att repa upp.
Om drygt två veckor åker jag till Egypten med ett av mina underbara barnbarn, längtar efter att få göra något med bara henne och även till sol och värmen./Elsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0