Ledig några dagar

Är ledig några dagar denna vecka. Igår blev det julpyntande och på kvällen var det som vanligt Stickkafè, det bästa jag gjort på länge är att börja gå på detta. Helt underbara kvinnor som kommer och energi jag får.
Här i Sundsvall är det ett mycket vackert decemberväder ca 6 grader kallt och några ca snö.Hoppas att det kommer att ligga kvar till julen och snön får gärna följa med mig till Stockholm där jag kommer att fria julen.
Har alltid några stickningar på gång lägger inte upp allt här på bloggen skulle bli för mycket./Elsy

Kommentarer
Postat av: LenaS

Jättekul att du kom iväg och började att gå på stickcafet! kul med ny insperation och nya vänner!

Kramis/Dotra

2008-12-11 @ 09:27:48
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0