Nu är det bara 4 dagar tills det att vi åker till Thailand.

Har varit några dagar med fint väder, känner att nu är våren på gång.Då vi i helgen var till min älskades stuga i Älgsjö så satt vi ute på altanden och vår frukost.

Nu är det bara 4 dagar kvar innan jag och min yngsta dotter åker till Thailand på en två veckors semester.Har börjat packa och resfebern har infunnit sig.

Har även hunnit med att sticka lite.Mössorna och vantarna har jag stickat efter mönster ur boken Sticka Mössor Vantar Socker finns många bra mönster i denna bok

Jag har även stickat en sjal till en kompis, hon har väntat länge på att den skulle bli klar så nu får hon den till helgen.Inte den bästa bilden har ändrat lite på sträckningen då jag såg att det inte var bra.

För ca 30 år sedan vävde jag 4 pläder i växtfärgat garn och dessa har legat och inte blivit skickade på beredning av olika anledningar. Men för ett par veckor sedan var jag till Nya Ullkraft i Bjurholm som bereder plädar och lämnade dem igår kom de till mig med posten.Är Sååååååå nöjd med resultatet så jag kan verkligen rekomendera Nya Ullkraft.


Jag har börjat att sticka sjalen citron i blått Elegant teetee, bild kommer senare då jag bara stickat några varv.
Ha det så gott och njut av våren Elsy

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0