Tisdagkväll

Se så vacker lusetröjan till min älskade blir.Ärmarna är klara.Är roligt att sicka den.

Har varit ett par dagar som varit helt ljuvliga solsken, blir på så gott humör.Blir ljust under tiden jag åker till jobbet och ljust då jag klommer hem,jeepppi.
Har inte hänt något nytt sedan jag skriv sist, men lovade att lägga upp ett par bilder på vad jag håller på med.
Har börjat att sticka ett sofföverdrag i dominostickning,stickar i rester av växtfärgat garn gar mångder av rester.Mycket roligt att sticka detta.

Kommentarer
Postat av: Dotra

Åh vad snygg tröjjan vart och det blir säkert ursnyggt med rutorna på soffan!

Kramis/Dotra

2010-02-16 @ 21:03:23
URL: http://ettvitarehem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0