Söndagkväll

Har varit en kall och blåsig helg, hoppas att detta är slutet på minusgrader vilket det har varit i mera än två månader.
Har haft en mycket fin helg med min älskade, som nu åkt hem till Umeå, men vi ses på fredag.
Har firat hans och även mitt barnbarns födelsedag, har inte gjort så mycket i helgen förutom att v vi varit till Rutiga Duken och fikat ett super bra fik i Härnösand sedan har det blivit OS-tittade.
Så här mycket snö är det utanför mitt lilla hus minst 1 meter.
Mitt barnbarn Simon tillsammans med Tessie min älskades hund.Simon och Tessie är bästa vänner.
Simon i snökojan som hans pappa gjort.Simon tycket att det var häftigt med en snökoja.
Nu har jag stickat klart delarna till min älskades tröja, så det är bara att montera.

ha det så gott och var rädd om er Elsy


Kommentarer
Postat av: dotra

Ja fy för denna snö såg här att så här mycket snö har det inte varit i Örebro på 44 år och om det inte behövt vara så mycket snö på 44 år, varför måste det komma nu? Och mer ska det komma, vi är snart ikapp lappland ;o) Jag som bokat tid på volvo nästa vecka för att byta däcken, fick ringa idag och ändra den tiden till v 11.

Ha en fin kväll!

Kram/Lena

2010-02-23 @ 17:46:24
URL: http://ettvitarehem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0