Minus 30,6

Vaknade i morse och det var minus 30,6 så nu får det räcka med kylan, har varit minusgrader i 74 dagar.När hände det senast????
Något att se fram emot är Thailandsresan som startar om 25 dagar, längtar så mycket till värmen.
Var igår och köpte en ny mobil, batteriet var slut i den gamla, ingen idee att köpa ett nytt, då det finns så billiga mobiler idag.
Gör idag min näst sista dag på mitt jobb, blir att tömma kontoret på det sista, samlar på sig en hel del under 12 år.
Till helgen skall jag åka till Umeå och min älskade, åker upp på fredag och kör bil denna gång.Ska på fredag  åka till Bjurholm för att lämna in några plädar på beredning, plädarna har legat färdiga i många år.
Har annars inte hänt så mycket under veckan.
Ha det så gott i kylan /Elsy

Kommentarer
Postat av: dotra

Urk denna kyla är inte kul och så ihållande och all snö, visst det är fint men nu räcker det. Hoppas du kommer trivas på det nya jobbet och kör försiktigt upp till Umeå!

Ha en fin dag!

Kramis/halta L

2010-02-24 @ 07:53:44
URL: http://ettvitarehem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0