Äntligen ledig fredag och bara minus 6

Nu är det äntligen fredag och jag får åka till Umeå och träffa min älskade. Idag snöar det lite och det är bara minus 6 känns nästan som sommar............Är nu bara drygt 3 veckor kvar innan jag åker till Thailand.
Gjorde igår min sista dag före tjänstledigheten på min gamla arbetsplats, jag bjöd på lunch på kontoret och fick denna vackra bukett med tulpaner jag älskar tulpaner.

I onsdags var jag till Cinas garn i Sundsvall och köpte Drops Nepal (är ju extrapris nu)kostade bara 20:- nystan, köpte naturvitt,gammelrosa och vinrött 5 nystan av varje.Det var helt underbart att sticka med, garnet är en blandning av ull och alpacka. Började med dessa vantar har stickat en varje kväll stickar resåren med st 3,5 och handen med st 4.

När jag åker upp till Umeå idag har jag tänkt stanna till iÖrnsköldsvik och titta in i en garnbutik som ligger vid genomfarten, kommer inte ihåg vad den heter.
Ha det så gott och var rädd om er/Elsy

Kommentarer
Postat av: Dotra

hihi men lilla mams du kan väl redan bada i garn inte behöver du väl fylla på mer i den poolen ;o)

Kramis/Lena

2010-02-26 @ 19:57:40
URL: http://ettvitarehem.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0