oj vad tiden går fort.........

Vad jag varit dålig på att blogga. Skyller på att tiden går fort. Har varit hemma tre veckor efter vår Thailandsresa.
Idag är jag ledig och skall om en stund åka och möta mig älskade och fira Valborg i hans stuga på Höga Kusten. Men det tycks inte bli något fint väder.
Med stickande har det inte blivit så mycket av har varit så mycket annat under en tid, men nu hoppas jag på att komma igång med både stickandet och vävandet.
Jag har ändå stickat lite gjort klart två sjalar en Norrskenssjal och en Citron skall nu fästa trådarena och blogga dem, bild kommer efter helgen. Jag har även börjat på en Luse tröja till en arbetskamrat.
Fick i förra helgen höra att en kvinna vid namn Eva har en e-butik här i stan och att hon även har stickkafé, var dit i tisdagskväll, många trevliga kvinnor var där och även en fotograf som ska göra ett reportage i vår lokaltidning TÅ. Eva var en frisk fläkt vad gäller stickning.
Ha en trevlig Valborg/Elsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0