Underbar vårdag

Har inte skrivit på länge känner dåligt samvete. Men som sagt har jag varit till Egypten under en vecka helt underbart att få åka med ett barnbarn, hon var så nöjd vi badade solade och var ut och snorklade en dag. Detta att snorkla var något helt nytt för mig. Ni som inte testat gör det om ni får tillfälle. Så nu har jag fått årets första solbränna.
Hade med mig en stickning en sjal från Drops nr 105 den stora vit, stickar den i svart, vilket var svårt att se, så då jag komj hem fick jag repa upp en bra bit.
Var i lördags till Cinas garnaffär på Stickkafé, vi var inte många men det var jättetrevligt, får så många ideer då man ser alla garner. Igår hade vi stickgrupp på jobbet även det jättekul, helt underbara arbetskamrater som träffas och stickar. PÅ torsdag ska vi till Maria och hennes Webbutik och köpa garn av henne.
Igårkväll kom min son upp han ska på en anställningsintervju i Härnösand och på torsdag ska min sons sambo även hon till Härnösand på en intervju, hon har då med sig deras dotter som kommer att stanna hos mig och hon och jag åker till Klövsjö på lördagmorgon, där sonen och hans familj och jag skall vara en vecka vi har hyrt en stuga. Hoppas att vi får fint väder.
Har mycket funderingar på vad jag vill göra framöver och hur jag vill leva, börjar hända lite på detta området, få se vad det blir. Berättar mera senare./Elsy

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack så mycket Elsy. Det ska bli helt underbart att äntligen komma iväg =) Ja det kommer jag ihåg, första gångerna jag var utomlands överhuvudtaget var ju med er, jätteroligt att jag fick följa med =)Ha det så bra! Kramar Lotta

2009-03-18 @ 14:14:36
URL: http://lottamaxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0