sommar värme

Vilket underbart sommarväder vi har, men mot slutet av veckan så blir det lite svalar skönt det. Jag kommer att flytta på torsdag och då får det gärna vara lite svalare.
Har i helg varit till Stockholm och hjälp min son och hans familj med att städa och packa inför deta flytt hit upp. Så denna vecka bor mina barnbarn och sonens sambo hos mig till torsdag då de får tillgång till sin nya lägenhet i Härnösand och sonen är i Stockholm och jobbar ytterligare 2 veckor.
Min yngsta dotter är hemma från Skövde dennna vecka det är ju gatufestvecka här i Sundsvall.Var igårkväll ut och åt mat tillsammans med henne och hennes sambos mamma Catrin, mycket trevligt. Vart på Tusen och En Natt kan rekomendera detta ställe.
Något stickande blir det inte i dessa flyttider men jag kommer igen.Ha en trevlig och skönt sommar Elsy

Kommentarer
Postat av: sandra

Det tycker ja ni ska, var väldigt enkelt att göra och väldigt gott. Bosse tackar och bockar ;P Hört rykten om att du flyttat, hoppas du trivs uppe i härnösand :) Ha en bra fortsatt sommar.

2009-07-22 @ 09:35:46
URL: http://beggan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0