Internationella stickdagen

Vaknade till en mulen lördagsmorgon, men det börjar lätta på, så hoppas att det skiner upp så att vi som tänkt oss sticka idag kan träffas i Vängåvan om inte så är det hos Cinas garn.Alla är välkommna.
Under veckan så fick vi information på jobbet om att den avdelning jag jobbar på är föreslagen att dras ni, detta utifrån de besparingskrav som kommunen skall genomföra.Jag är inte rädd för att bli utan jobb, utan kommer säkert att bli flyttade till en annan avdelning.Bara att vänta och se..........
I tordags eftermiddag var jag till Timrå på studentfest Ida tog studenten, tänk vad tiden går fort inte länge sedan hon var baby.
Har blivit klar men en sjal under veckan och börjat på en ny, köpte garnet då jag var i Stockholm är det blåmelerade garnet  som min kan se i tidigare inlägg.
Kommer på måndag få klart med vilket datum jag kan flytta till Härnösand, går bara och väntar vill inte göra något här hemma./Elsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0