Torsdag morgon i Sundsvall

Vaknade till en fin morgon efter en natt av god sömn. Kom lite nysnö igår och det är 8 grader kallt. Var igårkväll på Stickkafé trevligt som vanligt.
Har nu jobbat några dagar och det känns bra har inte varit allt för mycket jobb utan jag har hunnit med.
På stickfronten då, håller på med en sjal till min dotter i Skövde,sockor i Alpaca sickar falskaflätor, ett par herrsockor, en mössa till min sons sambo, fingervantar i Step en beställning mmmm.Jag har även fått beställning på tre tröjor att sticka.
Skickade igår ut ett mail på min arbetsplats om det fanns någon intresse av att lära sig sticka har fått sju jasvar, jättekul att det finns intresse, en del kan sticka och vill friska upp minnet och andra vill lära sig att sticka./Elsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0