Tidig lördag morgon med Resfeber

Känner dåligt samvete för att jag inte uppdaterar oftare, men dagarna går ju så fort.
Lite rapport om veckan som vanligt mycket på jobbet och även lite kvällsjobb.Det har snöat till och från men det är inte så kallt längre skönt.
Veckans höjdpunkt är ju som vanligt stickkafét på Dolcetto och stickgruppen på jobbet, säger åter en gång det bästa som hänt mig på länge är dessa grupper.
Var igår och besiktigade min bil trodde att det skulle vara en massa fel, men tänk ,vad fel jag hade ,inte ens en anmärkning på den, blev så glad.
Idag åker jag och Catrin till min dotter och henne son (de är sambos) i Skövde tåget går 08:11 läääängtar så mycket att få träffa dem.
Ja, på stickfronten då.......... stickat en babytröja från drops 23-17. Har köpt garn till en lusetröja och även garn till en sjal Drops 3-105, började på den igårkväll, den skall med på min resa till Egypten som går av stapeln på tisdag. Mera om den kommer. Nej nu måste jag fixa lite innan taxin kommer.
Har även plockat ihop en del garn,tyg,spetsar mmmmmmm Som jag skall ha med till min dotter i Örebro åker till henne på måndag./Elsy

Kommentarer
Postat av: Bo Näslund

Hej

Vill bara att du ska se att jag tittat på din blogg.Jag är imponerad av ditt stora intresse o att du delar med dej till andra på ett mycket bra sätt.

Kram / Bosse

2009-03-01 @ 16:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0