Sista söndagen i februari 2009

Veckan har varit rätt lugn, vilket gjort att jag mår så gott, själv just nu. Längtar till nästa helg då jag ska åka till min dotter i Skövde och hennes sambo för att sedan åka till min andra dotter och hennes barn i Örebro, åker sedan på tisdagen till Egypten med mitt ena barnbarn som är 12 år ska bli så roligt, läääängtar.
Var i onsdagkväll på stickkafé roligt som vanligt. I lördagen Dagbladet var det ett reportage från vårt stickkafe´på Dolcetto.
Har i helgen färdigställt ett par fingervantar och en babykofta.
Här har det snöat som vanligt med nu är det bara -1 grad skönt, kanske att våren snart är på gång. Jo så är det. Var igår lördag på loppis och hittade dessa fina fat och det fanns 12 st köpte alla dem.Har sedan tidigare några skålar och efterrättskålar med detta mönster tycker att de är så fina.
Dessa fingervantar är stickade i Opal ett underbart garn att sticka i.Mönstret finns i Drops
Denna barnkofta är stickad i Mini Raggi, blev riktigt bra mönstret finns i Drops. Är flera år sedan jag stickade en barnkofta var riktigt roligt har börjat på en till i Fabel./Elsy


Kommentarer
Postat av: LenaS

Åh vad kul med faten och tröjan vart ju så himla söt!

Kramis/Dotra

2009-02-22 @ 18:53:45
URL: http://lenasheminredning.blogg.se/
Postat av: Knyppeltanten

Vilka läckra fingervantar. Du har en utmaning att hämta

2009-02-25 @ 23:36:56
URL: http://knyppeltanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0