Bara 3 dagar kvar att jobba innan semester

Sitter nu på jobbet är rätt lungt nu på sommaren har bara denna vecka kvar att jobba sedan så har jag min efterlängtande semester. Är ledig i 4 veckor.
Första veckan blir att slappa den 22 aug åker jag tillsammans med en arbetskamrat till Alanya en vecka längtar så mycket till Alanya min favorit semesterplats och till värmen, 1 sept åker jag några dagar till min äldsta dotter och barnbarn i Örebro, har även tänkt hälsa på min mamma och syskon då. Sedan blir det en slappar vecka hemma innan jobbet kallar igen.
Det kommer säkert att bli lite stickande och inköp av garn och naturligtvis besök på några Loppisar under min ledighet.
Här även tänkt gå och kolla i vävstugan i H-sand, är idag med i S-vall men då jag bor i H-sand så känns det bättre att börja där.
En liten fråga är det någon som har ett mönster på en Haj???? har fått en beställing på en tröja med en haj.
Ha det så gott och njut av sommaren/Elsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0