Aprilmorgon

Har varit lite lat att skriva under den senaste tiden. Men nu kommer lite uppdatering.
Den 4 april var jag och min äldsta dotter på syfestivalen i Kista. Helt underbart roligt att göra något tillsammans med henne. Första gången på mer än 20 år som bara hon och jag gjorde något annars har hon eller jag haft småbarn.Det blev också en del inköp av garn, sådant som inte finns att köpa här.
Sedan har det varit påsk och då var min mamma, syster och svåger på besök mycket roligt då det inte händer allt för ofta att de kommer, det är ju nästan 50 mil emellan oss. Min snälla svåger fixade min bil bytte däck, tvättade den mmmmmm.Känns som att jag nu har en ny bil.
På stickfronten har det blivit en del stickat en barntröja,börjat med en regnbågssjal,en tröja i Kauni med blommor på Bilder på detta kommer sedan.
Nu har även våren kommit till Sundsvall kan se från dag till dag hur mycket snön smälter helt underbart.Ha det så gott/Elsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0