Onsdagkväll

Har ikväll varit på stickkafé här i Sundsvall. Helt underbara kvinnor som kommer, lättsamma, glada mmm. Kan inte förstå varför jag inte gått tidigare.........Stickar på en trekantssjal i Kauni ett så vackert garn, bild kommer senare då den är klar.
Innan jag gick till stickkafét så var jag en sväng till Birsta och löpte de sista julklapparna, skönt att ha det gjort. Då jag ändå även gick en sväng på stan innan stickkafét så passade jag på att köpa en ny tröja till Jul och ett par svart byxor./Elsy

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack detsamma Elsy =)Har aldrig hört talas om stickkafé men det måste ju passa dig jättebra =) Kram kram Lotta

2008-12-19 @ 09:05:53
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0