Besök i Östersund och Jamtli Julmarknad och lite garninköp

Denna helg har jag varit i Östersund hos min bästa vännina Sussane. Hon är alltid så gästvänlig och må om mig då jag kommer och vi har jätte roligt tillsammans.Övre bilden visar hur vackert det var i Östersund.
De var ju Julmarknad på Jamtli en mycket vacker och väl besökt julmarknad, har blivit lite av tradition att jag åker till denna marknad. Sedan så var det sön i Östersund vilket gjorde att marknade fick en julstämmning.
Det blev också lite garninköp. Ullgarnet köpte jag på marknaden. Lingarnet som är hemspunnit köpte jag på Pingstkyrkans loppis.
De två hundarna är Susannes, det heter Wilma och Vera.

Elsy

Kommentarer
Postat av: LenaS

Åh vad härligt ni hade det!

/Dotra

2008-12-09 @ 17:55:51
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0