Snart har en semestervecka till ända

Är redan torsdag på min första semestervecka, denna vecka har varit sååå skön, haft mycket trevligt.
Har varit husmor på riktigt bakat, gjort saft mmmmm.Känner mig riktigt duktig. Har även haft barnbarnen lite.Tagit någon cykeltur och även hunnit med att vara på en loppis.
Inte stickat så mycket.
Längtar till lördag då jag och en arbetskamrat åker till alanya på 1 veckas semester känns så skönt att få komma till värmen och framförallt att åka med Eva vi har det så roligt tillsammans. Har börjat att packa en del skall fortsätta lite idag och göra det sista imorgon.
Då jag sedan kommer hem kommer jag att åka till min dotter i Örebro och mina barnbarn där längtar efter dem är ett tag sedan vi träffades. Ha det så gott Elsy

Kommentarer
Postat av: Annika

Mikka åker också till Alanya imorn så du kanske stöter på henne =)

2009-08-21 @ 14:41:34
URL: http://annikaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0