Äntligen lite nytt

Bevis på att jag även stickat lite
Har fått påpekande att jag inte skriver eller lägger in blder ska försöka att bättra mig.
Nu lite vad som hänt sedan sist känner att jag kommit tillrätt i min nya lägenhet och trivs myckst bra, ångrar inte att jag flyttade, har ju en så fin altan och en trädgård som alla i fastigheten samsas om och det går bra. Går även bra att åka buss mellan H-sand och S-vall tar ca 45 min mycket avkoplande och ofta blir det lite stickande under resans gång.
Igår kände jag mig mycket duktig gjorde både svart och rödvinbärsgele så nu finns det så det räcker hela vintern.
På stickfronten så har jag stickat restgarnssockor av sockgarner blev riktigt lyckat. Några garninköp har det inte blivit.
Här kommer lite bilder från mitt nya hem.
Min altan där jag spenderar mycket tid är så skönt att sitta ute och sticka
Mitt underbart trevliga kök

Mitt vardagsrumMin granne Thomas har varit snäll och ställt upp som mobel.

Nu är det bara en vecka kvar till min efterlängtade semester på 4 veckor känner mig nu sliten.Ha det så gott i Sommarvärmen/Elsy

Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe, kanon! =)

2009-08-10 @ 21:03:54
URL: http://annikaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0