Äntligen har fått det som jag vill ha mitt handarbetsrum

Nu har det varit plusgrader några dagar och snön har smält en hel del SKÖÖÖÖÖÖÖnt.Nu är det plus 3 och regn. Då jag kom hem från jobbet idag så bjöd min som och hans sambo på middag med vin, tänk vad det är gott att bo så nära.
I helgen ska jag åka till Älgsjö till min älskade och hans stuga, ska bli såååå gott.Under veckan hållit på att fixa i mitt handarbetsrum tänka vad det är skönt att ha ett rum för, vävstol välfyllda hyllor med garn, mattrasor mmmmmm
Här kommer några blider hur det ser ut idag är så nöjd


.Njuter av att sitta i mitt eget rum, med alla garner mmmmmm runt omkring mig.
Ha det så gott Elsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0