Oj vad tiden går fort.

Har under hösten varit dålig på att skriva och även fota.Men tro det eller ej så har jag hunnit med att färdigställa en del av det hantverk jag håller på med.Har även varit till Kista på Sy-festivalen blev en heldel inköp av garn har också varit en sväng till Östersund och även där blev det påfyllning i garnförrådet.
Då jag var i Östersund så hjälpte jag min bästa vännina med att varp en mattväv och även sätta upp den.
Har på jobbet börja med stickkurs är mycket roligt, vi är 7-8 stycken vi träffas på onsdagskvällarna.
Annars så tror jag inte att det hänt så mycket.Joooo jag och min yngsta dotter har bokat en rera till Thailand vi åker den 21 mars och stannar till den 6 april, ska bli roligt att åka med henne, är några år sedan vi åkte tillsammans./Elsy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0