Underbara vackra maj

Min yngsta dotter tyckte igår att jag skriver allt för sällan i bloggen så det är bäst att skärpa till sig, hon är så duktig att skriva i sin och även lägga in blider.
Här i Sundsvall är det ett underbart försommarväder det är så grönt och fint ute nu
I måndags så var det egenligen sista gången som stickgruppen träffade för detta termin, min fina arbetkamrater hade köpt en krukros och så fick jag ett presentkort på Cinas garn, blev så glad tack så mycket.Men vi bestämde att vi även ska träffas imorgon så det blir sista träffen för denna termin, men vi fortsätter till hösten.
I onsdag var det som vanligt Stickkafe på Dolcetto, vi kommer att byta kafé av olika anledningar.Igår var det stickskaf´´e hos Cinas garn
Jag har under helgen varit hundvakt till Molly se så fin hon är

Detta är mina garninköp under veckan

Detta är det fina Araucania Ranco Multy som jag köpte av Maria förra veckan
Jag behöver hjälp med att införa köpstopp vad det gäller garn.Är det någon som har något bra tips????
Idag har jag varit till Härnösand och tittat på lägenhet både till mig själv och sonen med familj.Hoppas att detta med boende löser sig.Det planerar att flytta upp 1/7 ska bli jättekul att ha dem på nära håll/Elsy


Kommentarer
Postat av: Annika

Bra mamsen! :) Vad söt hon var Molly!

2009-05-18 @ 13:45:10
URL: http://annikaandersson.blogg.se/
Postat av: Annika

Barnvakt kan jag vara om det innebär att man får vara ute :) Emil är ju hemma nu, tänkte nästan att du ska skicka med han dina trasiga skor ner så vi får se dom.

2009-05-21 @ 16:23:16
URL: http://annikaandersson.blogg.se/
Postat av: Tomas P

men :( varför byta från D?

2009-06-02 @ 13:47:42
URL: http://lopec.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0