En riktigt god fortsättning på 2009

Har inte blivit något skrivande på några dagar men nu har jag tid, då min son och hans familj åkt hem till Stockholm.
Efter julen följde min två barnbarn med mig hem från Stockholm, gott att få ha dem  ensam ibland, älskar alla mina barnbarn lika mycket.. Dessa två är inte vana att leka i snön så de älskade att vara ut, nu då de varit här.
Nyårshelgen firade jag med sin son och hans sambo som kom hit upp.
På stickfronten har det blivit två par sockor i Opal och två barnlusetröjor i Freja men de ska monteras. Bilder kommer senare. Är så skönt att ha lite ledigt så här mitt i vinter, är ledig till 12 jan då jag är åter på jobbet.
Idag är det 13 grader kallt här så det bet i kinderna då jag för en stund sedan var till tvättstugan./Elsy 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad roligt att du har en blogg också! Det är alltid roligt att hitta igen caféfolk på nätet.

Hoppas att vi ses på onsdag, och som du vet är du alltid välkommen hem till mig om du behöver shoppa garn någon gång ;-) (www.garnkorgen.se)

2009-01-05 @ 12:53:34
URL: http://annamaria.typepad.com/blog
Postat av: LenaS

Näe mamsen nu må det bli varmare snart och åh vad jag längtar till april och syfestivalen....

Kramis/LenaS

2009-01-05 @ 13:42:15
URL: http://lenasochronjasscrapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0